Menu Sluiten

Interactive Voice Response

Het is onze missie om menselijke interactie te verhogen door innovatieve en proactieve ICT communicatiemiddelen aan te reiken. Fly By Wire houdt zijn beloftes en gaat tot het uiterste voor de klant.

Fly By Wire – ICT for your business idea

Fly By Wire heeft als missie om via goede ICT implementaties mensen meer plezier en minder stress te bezorgen in hun werk. We doen dit door vereenvoudiging en maximale automatisatie van uw werkproces.

Zo kunt u zich als klant meer concentreren op uw core business.

We streven steeds naar ICT optimalisatie en groei van uw bedrijf. Via onze constante drive naar integratie van de nieuwste technologieën verleggen we de ICT-focus van ´problem solving´ naar proactief meedenken.

Beheerde Werkplaats

Beheerde Werkplaats is een portfolio van netwerkbeheer diensten.

Er is ongewtijfeld een formule die bij uw onderneming past.

VoIP oplossingen

Fly By Wire biedt betaalbare VoIP oplossingen voor KMO´s en kleine zelfstandigen.

Microsoft SharePoint / Nintex

Fly By Wire voorziet in slimme business applicaties op basis van het Microsoft SharePoint platform.

Netwerk beheren als IT professional

Wenst u als IT professional uw netwerk eenvoudiger en goedkoper te beheren? Fly By Wire biedt u de mogelijkheid om al uw netwerkonderdelen te beheren in 1 overzicht, zowel op computer als smart phone.

87453078745307

Meer info

tags: Voip – Hospitality Telefooncentrale – Leveranciers Voip – Voice Over Ip – Telefooncentrale Software – 

Wenst u meer info over interactive voice response kijk dan vlug op https://fbw.be/nl | Interactive Voice Response

Netwerk Oplossingen | Databeheer | Ict | Telecom | Camerabewaking | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Interactive voice response

telefonie mobiel vaste telefonie beveiliging contact telefonie mobiel vaste telefonie beveiliging contact vaste telefonie oplossingen op maat van uw bedrijf. Uitgebreide keuze van vaste lijnoplossingen amp diensten voor uw bedrijf voip enterprise voice business trunking meer weten voice over ip voip iptelefonie garandeert heldere spraakkwaliteit en maakt het mogelijk uw vaste lijn met uw itapplicaties te integreren. Dit op n of meerdere vestigingen naadloos verbonden met elkaar. Samenwerken breng medewerkers samen via conferentie chat scherm amp document delen en zoveel meer. Een gebruik kan zich ook op verplaatsing connecteren met onze web mobiele en desktop applicaties interactive voice response is gewoon uw perfecte keuze Contact center interactie met klanten onsite of in de cloud. Gesprekken in een wachtrij plaatsen met onze call queueing. Ook automatic call distribution acd e.

auvi communications your network partner home auvi oplossingen diensten store contact communications unified communications op het gebied van telecommunicaties biedt auvi aan bedrijven en ondernemingen grote en kleine oplossingen aan die tot meer productiviteit dienstverlening en doeltreffendheid leiden. De integratie van verschillende communicatietechnieken en media laten toe om de kosten onder controle te houden. Het gaat hier vooral over de zogenaamde quotunified communicationsquot een doeltreffende en gebruiksvriendelijke integratie van communicatietools als email fax telefoon instant messing enzovoort. Met functies zoals texttospeech is het zelf mogelijk om emails uit te laten lezen Enige opheldering over interactive voice response Het avaya huawei platform dat we aanbieden laat toe om bereikbaar te blijven waar u ook bent. Deze mobiliteit l.

Het laatste nieuws over Interactive voice response

avaya ip office in eacuteeacuten oogopslag het juiste model voor uw bedrijf u kunt uit verschillende modellen kiezen er is altijd een ip office die aan uw behoeften voldoet. Op de groei gemaakt capaciteit aansluitingen tot lijnen t elijnen. Gespreksverwerking en messaging u krijgt dag en nacht ondersteuning voor bellers klanten zonder dag en nacht personeel in te zetten. Ip office heeft een uitgebreide selectie messaging autoattendant en interactive voice response ivrmogelijkheden. Integreer messaging en geavanceerde gespreksverwerking in uw klantenservice. Verwerk voicemail en email in dezelfde mailbox. Communicatie met klanten zet een officieel of informeel klantenservicecentrum op met spraak email en webch.